کد خبر: ۸۷۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 08 July 2020
 

تابناک/ناصر حاج محمدی و علی فتح اللهی اعلام کردند : تا 2 سال آینده کارخانه زباله‌ سوز سایت لاکان رشت به بهره برداری می رسد.

 

بازدید شهردار و فرماندار رشت از کارخانه زباله‌ سوز سایت لاکان رشتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ شهردار رشت امروز در حاشیه بازدید از طرح زباله سوز سایت لاکان رشت با توجه اینکه قرارداد ساخت این طرح از سال ۹۲ با شرکت تی اس و کشور چین منعقد شده است افزود : پیش‌بینی می ‌کنیم تا 2 سال آینده این کارخانه بزرگ با ظرفیت سوزاندن روزانه ۶۰۰ تن زباله خشک به بهره‌ برداری برسد.

  • ناصر حاج محمدی با بیان اینکه با ساخت کارخانه زباله‌ سوز لاکان یکی از مشکلات بزرگ شهر رشت حل می شود افزود : علت تأخیر در اجرای این پروژه وجود معارضین بود که با ورود دستگاه قضا این مشکل برطرف شده است.
  • وی خاطرنشان کرد : ۴۰ درصد اعتبارات ساخت کارخانه زباله‌ سوز لاکان بخش خصوصی و ۶۰ درصد بقیه را دولت تامین می کند.
  • فرماندار رشت نیز در این بازدید با اشاره به ماهیت عمومی برخی از طرح های عمرانی مرکز استان گفت : پسماند یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم و مسئولان گیلان است.
  • علی فتح اللهی افزود : خوشبختانه با اختصاص اعتبارات دولتی و اجرای طرح هایی نظیر تفکیک زباله از مبداء ، تولید کمپوست و کارخانه زباله ‌سوز مشکل پسماند در این استان حل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار